SUJUVAA ASIAKKUUKSIENHALLINTAA

  • Kaikki asiakastieto yhdessä paikassa
  • Älykäs FLOW myyntiprosessi
  • Selkeät myynnin seuranta näkymät
  • Uutta Lunni tarjous-CHAT, Lunni lähetykset, tulossa Lunni Laiterekisteri
  • Integraatiot sähköpostimarkkinointiin, yritystietoon, taloushallintoon, kalenteriin, mobiiliin, pakettien lähetyspalveluu, kuljetusten tilauspalveluun ja Zapier-palvelun kautta yhdistettävissä lisäksi muihin APP sovelluksiin.
  • Muokattavissa, laajennettavissa ja räätälöitävissä
  • Yksinkertainen – mutta tehokas CRM
r

Työkalut asiakashankintaan ja asiakkuuksien hallintaan

Kalenterit

Omat ja tiimin kalenterit samassa näkymässä.
Näet kalenterista tulevat tehtävät, puhelut ja tapaamiset. Kalenterin voi yhdistää helposti Googlen kalenterin kanssa.

Liidit Lunniin

Lunni tarjoaa modernit työkalut uusasiakashankintaan. Voit yhdistää digitaalisen markkinoinnin tehokkaasti Lunni CRM järjestelmään hyödyntämällä Lunnin muokattavia lomakkeita. Liidit kerätään erilähteistä Lunniin. Kontaktointi tapahtuu systemaattisesti Liidien arviointiprosessissa.

Kohderyhmät ja segmentointi

Keskitä kohderyhmien hallinta yhteenpaikkaan. Lunni tarjoaa sinulle helpon työkalun kohderyhmien hallintaan, luomiseen ja jakamiseen erilaista jatkokäyttöä varten. Lunniin tallennettu asiakastieto voidaan helposti poimia eri sisältöisiksi listoiksi. Listat ovat rullaavia ja ajantasaisia sisältäen halutun tiedon. Voit koostaa asiakastiedosta kampanjoita.

Segmentointi ja kampanjoiden luonti on selkeää ja tehokasta. Lunnissa yrityskohtaisia segmentointikriteerejä voi lisätä tarpeita vastaavan määrän.

Yritykset ja yhteyshenkilöt

Lunni tarjoaa yrityksellenne keskitetyn paikan asiakastiedoille. Tietojen tallentaminen ja löytäminen on helppoa ja nopeaa. Voit tuoda Lunniin asiakastietoa taulukkomuodossa. Uusia asiakkaita voi lisätä muutamalla klikkauksella suoraan YTJ:stä.

Asiakkaisiin liittyvät yhteyshenkilöt löytyvät asiakkaan yhteydestä. Yhteyshenkilöiden segmentointiin on kiinnitetty erityistä huomioita, jotta tärkeät päättäjät saadaan tarvittaessa nopeasti esiin. Lunnissa päättäjien vastuualueiden ylläpito on sujuvaa. Autamme sinua pitämään arvokkaat asiakastiedot ajantasalla.

Lunni on täysin GDPR valmis ratkaisu helppoon, mutta tehokkaaseen asiakkuuksienhallintaan. Asiakastiedot ovat turvassa ja järjestyksessä. Myös GDPR tietopyyntöihin vastaaminen helppoa.

Älykäs myyntiprosessi

Tekoälyavusteinen myyntiprosessi auttaa myyjää jokapäiväisessä työssä ja sen priorisoinnissa. Myynnin tekemisen suunta on kirkas ja myyjä ei unohda tärkeitä tapahtumiaan.

Asiakkaat ja tiedostot

Lunni on ratkaisu perusasiakastiedon ja asiakkaisiin liittyvien tiedostojen saattamiseen saman haku-työkalun alle.

Tallenna kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot Lunniin. Tallenna tiedostot koko tiimisi saataville tai rajaa näkyvyyttä käyttöoikeuksilla. Jaat dokumentit vaivattomasti asiakkaille sähköpostitse liitteinä tai linkin avulla. Nopeus on valttia.

Tuotteet ja hinnastot

Lunnissa on erinomaiset tuoteominaisuudet. Olemme pyrkineet tekemään tuotteiden käsittelystä sujuvaa ja tehokasta. Tarjoilemme mm. tuotteet, tuotekuvat, tuoteryhmät, alatuotteet, yleiset hinnastot, asiakaskohtaiset hinnastot, …

Tehokkaat viestipohjat säästävät aikaa

Sähköpostipohjat yhdistelevät CRM tietoa näppärästi. Lunni tuottaa napin painalluksella esimerkiksi näyttäviä brandin mukaisia tarjouksia, tilausvahvistuksia, kirjeitä sekä muita toistuvasti käytettäviä dokumentteja, kuten pöytäkirjoja yms.

Viestien ulkoasut näyttävät yhdenmukaisilta ja lähettäminen on helppoa.
Voit standardoida viestien ulkoasut ja samalla tehostaa dokumenttien tuotantoa.

Sitä mitä ei voi mitata - ei voi johtaa. Mittarit.

Kaikki tieto mitä Lunniin tallentuu saadaan raportoitua ja muutettua erilaisiksi mittareiksi. Lunni vakiomittareilla seuraat myyntitiimisi edistymistä – puheluita, tapaamisia, liidejä, myyntimahdollisuuksia ja tarjouksia. Mukautettavilla mittareilla räätälöit mittarit yksilöllisiin tarpeisiin.

Kaikkea voi mitata ja johtaa.