Asiakasrekisteri ja lähetysten tilaaminen – yhdessä järjestelmässä

Virtaviivaista pakettien lähetys

Asiakasrekisteri yhdistettynä lähetysten tilaamiseen

Lunnin asiakasrekisterin avulla hallitset vastaanottajien osoitteita tehokkaasti. Osoitetiedot ovat aina saatavilla sekä helposti ylläpidettävissä. Näin lähetysten tilaus muuttuu entistä vaivattomammaksi. Saat uudet toimitusosoitteet käyttöösi yhdellä napin painalluksella suoraan YTJ:stä. Lähetysasiakirjojen luonti suoraviivaistuu, turhat virheet ja ylimääräiset klikkaukset jäävät pois.

Valitse sopivin kuljetustapa ja säästä kuluissa

 

Lunnin asiakasrekisteriin yhdistyvä Shipit palvelu tuo laajan valikoiman tuttuja kuljetustapoja käyttöösi. Kerro minne haluat kuljettaa ja mitä – saat yhdellä klikkauksella valittavaksi kaikki lähetykselle mahdolliset kuljetustavat. Listalta löydät perinteiset Postin ja Matkahuollon palvelut. Kuljetushinnat on kilpailutettu puolestasi, hinnat sisältävät valmiiksi kaikki lisät.

Tulosta valmiit pakettikortit ja seuraa lähetystäsi

Heti kun olet valinnut lähetyksellesi parhaan kuljetusmuodon – saat seurantatunnuksen, jolla voit seurata lähetyksen etenemisen suoraan kuljetuksen suorittavan tahon järjestelmästä. Pakettikortit muodostuvat asiakasrekisteritiedoista lähes automaattisesti.

Asiakasrekisteri, tilaukset ja lähetysten hallinta saman järjestelmän piirissä

Muutamia hyötyjä:

 

  • Kun asiakasrekisterin yhteyteen tuodaan tiedot lähetyksistä – löytyvät ne tehokkaan hauan avulla nopeasti ja asiakaspalvelutilanteet sujuvoituvat entisestään.

  • Tuotteiden toimitukseen liittyvä valmisteleva työ helpottuu ja osin automatisoituu

  • Aikaa säästyy merkittävästi, kun kerran syötetyt osoitetiedot tallentuvat Lunniin uudelleen käyttöä varten.

  • Osoitteita käsitellään kokoajan sähköisesti ja minimoidaan inhimillisen virheen määrä. Näin säästetään aikaa ja turhaa vaivaa virheiden korjaamisessa.

  • Lähetyksen tilaaminen tapahtuu muutamalla klikkauksella, kun lähetykseen johtanut myyntitilaus on tallennettu samaan järjestelmään, josta lähetystä tilataan.

  • Lähetyksen/kuljetuksen ja tilauksen yhdistäminen nopeuttaa asiakaspalvelua

  • Kun myynti työskentelee samassa järjestelmässä, josta lähetykset tilataan, tulee lähetyksistä läpinäkyviä myyjille.

  • Myyjä pystyy osallistumaan tarvittaessa paremmin tärkeiden lähetysten asiakaspalveluun

  • Lähetysten seurattavuus ja raportointi paranee. Samalla vähenee tarve sisäisesti kysyä lähetysten tilasta, kun sen voi tarkistaa helposti suoraan asiakkaan tiedoista.

  • Asiakaspalvelu tarkentuu ja nopeutuu

  • Toimitusketju tehostuu

  • Asiakastyytyväisyys paranee

  • Yritys säästää rahaa pienempinä kuljetuskuluina

  • Pienet yritykset voivat nauttia suurten yritysten edullisemmista kuljetuskustannuksista. Edullisemmat lähetyshinnat myös pienemmillä lähetysmäärillä

  • Yritys toimii tehokkaasti asiakashankinnasta asiakastoimitukseen.

Kiitos yhteydenotosta!

Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Haluatko kysyä jotain? Ota meihin yhteyttä!”