Inspector Sec Oy etsi ratkaisua joka yhdistää CRM:n ja laiterekisterin
Isec eli Inspector Sec Oy tarjoaa monipuolisia tutkimus- ja asiantuntijapalveja sekä laiteratkaisuja sisäilma- ja infektioriskien hallintaan. Yrityksen toimialaan kuuluvat mm. ilmanpuhdistimien, ilmanvaihtolaitteiden ja rakenteiden tutkimiseen liittyvien työ- ja tutkimusvälineiden valmistaminen, myynti ja huolto sekä erilaiset erityisasiantuntijapalvelut kuten tutkimuspaketit, analyysit ja suunnitelmat. Ilmanpuhdistimet voi vuokrata, ostaa omaksi tai solmia leasing sopimuksen. Kasvunhaluinen yritys onkin toimittanut infektioriskien hallinnan palveluita mm. Suomen eduskunnalle sekä useille kaupungeille, kunnille ja terveydenhuollon yksiköille.
Ennen Lunnia asiakas- ja laitetiedon hallinta oli hajallaan eri paikoissa, eivätkä olemassa olevat järjestelmät enää palvelleet tuhansia laitteita hallinnoivan yrityksen tarpeita. Ilman kunnollista laiterekisteriä huoltojen ja laitteiden hallinta oli raskasta sekä aikaa vievää. Laitteiden sijainti ja huoltohistoria eivät olleet aina ajantasalla tai niitä tarvitsevien henkilöiden saatavilla. Isecin toiveena oli saada kaikki tieto eli CRM sekä laiterekisteri yhteen paikkaan ja minimoida pelkän muistin varassa olevan tiedon määrä. Isec halusi myös varmistaa, että henkilöiden vaihtuessa tietoja ei katoa, vaan ne pysyvät yrityksen hallussa.