09/07/2019

Mitä CRM voi tarjota sujuvoittamaan viestintää myyjän ja asiakkaan välillä

Myyjän ja asiakkaan viestit muodostavat aina ketjun Kun myyjä on saanut asiakkaaltaan tarjouspyynnön tai kyselyn, jotta onnistuisiko heidän tarpeisiinsa vastaava […]
10/12/2018

Kesäpäivän huvi

Sen piti olla normi myyntikeikka: kesäisestä extempore-piipahduksesta lisämyyntiin Kerran eräänä kiireettömänä kesäpäivänä muuan myyntimies piipahti asiakkaan luona suhteellisen extempore-visiitillä ja […]
27/11/2018

Oivallusten ja aloitteiden jakaminen

Miten teillä kerätään ja käsitellään työyhteisössä kokemuksista syntyviä oivalluksia, jotka ovat usein ideoiden ja kehitysehdotusten kehtoja? Yleensä työntekijä on palkattu […]
06/11/2018

Kaikki tieto kartalla

Paikkatietoja hyödyntämällä voidaan kuvata asioita, jotka muuten eivät tulisi esille tai joita olisi hankala ellei mahdotonta havaita taulukkomuotoisesta tiedosta. Esimerkiksi […]
25/10/2018

Myyntityön taikuus – salaisuus, joka paljastui

Puhelin soi. Sen kaiuttimesta rallatteli tuttuakin tutumat soinnut, jotka kuitenkin vaiensin jykevän peukaloni hallitulla pyyhkäisyllä melkoisen ripeästi. Pyyhkäisin vihreästä luurinkuvasta […]
24/10/2018

KUNNON TYÖKALUT TARJOUSTUOTANTOON

KUNNON TYÖKALUT TARJOUSTUOTANTOON Maailmallakin paljon tunnusta saanut suunnittelija ja designer Ari Korolainen on ollut asiakkaamme Lunnin taipaleen alusta alkaen. Ari […]

{{ sentHeading }}

{{ sentParagraph }}

{{ closeBtn }}

{{ topMessage }}

{{ supportTicketTopMessage }}

{{ supportTicketTopDescription }}

{{ fileAttachmentLabel }}
{{ fileAttachment }}
{{ closeBtn }}